Πολιτική επιστροφών
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να
απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να
αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής
ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Η Επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους από τον πελάτη και να
συνοδεύεται από όλα τα αρχικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο, τιμολόγιο – δελτίο αποστολής κτλ). Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να
επιστρέψει το προϊόν είτε επειδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν αυτό καθ’ αυτό, είτε επειδή άλλαξε γνώμη,
είτε επειδή υπήρχε πρόβλημα στην διαδικασία παραγγελίας / φόρτωσης / αποστολής.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται οφείλουν να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία και μαζί με όλα τα μέρη και εξαρτήματα που τα
συνοδεύουν και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται διαφορετικά από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει
προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην
περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ.
Με εξαίρεση την όποια περίπτωση εγγράφως αποδεικνύεται ότι η εταιρεία έχει παραδώσει διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί.
Με την ολοκλήρωση της αγοράς του εκάστοτε προϊόντος γίνεται ρητά η αποδοχή των παραπάνω όρων.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο που παρέχει
την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή κατόπιν κοινοποίησης εκ μέρους του πελάτη προς την Εταιρία ότι επιθυμεί να γίνει επιστροφή εντός επτά (7)
ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα
έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για
ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, και εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, θα γίνεται
επισκευή / επιδιόρθωση αυτού, ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που αυτό δεν κρίνεται εφικτό θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο
καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής.
Διαφορετικά σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, ή δεν είναι δυνατή η επισκευή του, σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την
ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον
πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό
συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης ευθύνεται ή έχει υπαιτιότητα για οποιαδήποτε
αιτία η οποία χρήζει επιστροφής του προϊόντος, τα μεταφορικά κόστη θα βαραίνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προσφέρει 2 χρόνια εγγύηση σε όλα της τα έπιπλα.
ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη: Ο πελάτης μπορεί με δικά του έξοδα, με μεταφορική δικής του επιλογής ή ο ίδιος να επιστρέψει το προϊόν στο κατάστημα που το αγόρασε ή να το
αποστείλει στις κεντρικές αποθήκες τις εταιρίας στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, εφόσον πρόκειται για προϊόντα μεγάλου όγκου. Εάν η εταιρία αναλάβει την μεταφορά της επιστροφής,
θα χρεώσει στον πελάτη τα απαραίτητα έξοδα κατόπιν συνεννόησης.
Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρίας: (λάθος παραγγελιοληψία, προβληματικό προϊόν κτλ)
το κόστος μεταφορικών επιστροφής επιβαρύνει την εταιρία , αποκλειστικά και μόνο σε περίπτωση που η μεταφορά λάβει χώρα με συμβεβλημένο συνεργάτη της Εταιρίας,
διαφορετικά βαραίνει τον πελάτη.
Μη αποδεκτές επιστροφές:
Πέραν του διαστήματος των 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους, η εταιρία δεν αποδέχεται την επιστροφή των προϊόντων.
Επίσης, δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές για:
– προϊόντα που έχουν γίνει κατά παραγγελία του πελάτη (πάγκοι ντουλάπες καναπές, κρεβατοκάμαρα, υφάσματα κτλ).
-προϊόντα που για εξυπηρέτηση του πελάτη παραγγέλθηκαν από καταλόγους τρίτων προμηθευτών και δεν υπάρχουν στον επίσημο κατάλογο της εταιρίας,
-προϊόντα προσφοράς, κατηργημένα και διαλογής
Μετάθεση Κινδύνου των Προϊόντων
Η ευθύνη για τυχόν ζημιές των προϊόντων κατά την μεταφορά μετατίθεται στον καταναλωτή, από τη στιγμή που έχει εξοφληθεί το προϊόν και εκείνος αποκτήσει τη κατοχή ή έλεγχο των
προϊόντων, και παραδοθεί σε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρία, και μεταφέρετε με δική του ευθύνη.
Η ευθύνη για τυχόν ζημιές των προϊόντων μετατίθεται στον καταναλωτή επίσης από την στιγμή που η μεταφορική εταιρεία της επιλογής του παραλάβει τα προϊόντα από την κεντρική
αποθήκη της εταιρείας μας.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η dhome.gr, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής
καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και
προϋποθέσεις.
Μεταβολή όρων
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς, να ανανεώνει ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους Όρους & Προϋποθέσεις Πωλήσεων,
οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο και πάντοτε σύμφωνα με τα συναλλακτικά ήθη. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί
σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή τροποποίηση.
Ακύρωση Παραγγελίας
Σε περίπτωση που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε όπως δηλωθεί άμεσα.
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 24 ωρών από την ημέρα που την πραγματοποιήσατε
επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 474146 ή στο e-mail info@dhome.gr Ακύρωση παραγγελίας που αφορά προϊόντα
κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας ή σαφώς εξατομικευμένα δεν γίνεται.
Αν ακυρωθεί η παραγγελία σας, η διαδικασία επιστροφής του αντίστοιχου ποσού που τυχόν καταβλήθηκε η Εταιρία θα σας ενημερώσει για την διαδικασία επιστροφής
χρημάτων.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ηλεκτρονική παραγγελία: Μέσω του ηλεκτρονικού ιστότοπου www.dhome.gr
Τηλεφωνική παραγγελία: Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας
τηλεφωνικά στο: Τηλ 2310-474146
Δευτέρα – Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00
και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 16:00
Η εκτέλεση της παραγγελίας σας γίνεται άμεσα και τα διαθέσιμα προϊόντα παραδίδονται
προς αποστολή στις επόμενες 4-5 εργάσιμες ημέρες. Σημειώνεται ότι για την ομαλή
εξέλιξη της παραγγελίας σας, είναι καλό να έχετε τους κωδικούς των προΐόντων που
θέλετε να παραγγείλετε.
Κατά την τηλεφωνική παραγγελία δεν μπορείτε να εξοφλήσετε με πιστωτική κάρτα
δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας μέσω τηλεφώνου. Με πιστωτική κάρτα μπορείτε να
εξοφλήσετε μόνο εάν κάνετε ο ίδιος την παραλαβή της παραγγελίας σας από τις
εγκαταστάσεις μας.
Κατάθεση σε λογαριασμό της επιχείρησης μας
ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΒΑΝ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ
BIC
Παραγγελία με e-mail: Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και μέσω e-mail
στο info@dhome.gr όλο το 24ωρο, δίνοντας μας τα εξής στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο
Διεύθυνση αποστολής και ταχυδρομικό κώδικα
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Τον κωδικό/ονομασία προΐόντος
Τρόπο πληρωμής που επιλέγετε
Τυχόν σημειώσεις που θα θέλατε να λάβουμε υπόψη μας
Στην παραγγελία με e-mail δεν μπορείτε να εξοφλήσετε με πιστωτική κάρτα δίνοντας τα
στοιχεία της κάρτας μέσω e-mail. Με πιστωτική κάρτα μπορείτε να εξοφλήσετε εάν κάνετε
την παραλαβή της παραγγελίας σας από τις εγκαταστάσεις μας
Στην παραγγελία με e-mail ισχύουν οι εξής τρόποι πληρωμής:
Τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό της επιχείρηση μας.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΒΑΝ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ
BIC
και να μας ενημερώσετε με έναν από τους κάτωθι τρόπους:
– στέλνοντας ένα e-mail για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο
info@dhome.com.
–ή τηλεφωνικά στο 2310474146
Οι παραλαβές από τις εγκαταστάσεις μας πραγματοποιούνται:
Τρίτη: 10:00 -16:00
Τετάρτη: 10:00- 16:00
Πέμπτη: 10:00 -16:00
Παρασκευή: 10:00 -16:00
Mε επίσκεψη στα καταστήματα μας
Όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία τηλεφωνικώς ή γραπτώς την εκλαμβάνουμε ως προσφορά αγοράς.
Με την αποδοχή της παραγγελίας, σας στέλνουμε e-mail με τον αριθμό της παραγγελίας σας .
Η επιβεβαίωση της παραγγελίας σημαίνει και πλήρης αποδοχή των όρων χρήσης.
Η D Home διατηρεί το δικαίωμα μη αποδοχής της παραγγελία σας, εάν το κρίνουμε απαραίτητο.
Σε αυτήν την περίπτωση θα υπάρξει ενημερωτικό email ή μήνυμα εντός 48 ωρών.
Όταν λάβετε το email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας παρακαλούμε όπως κάνετε τον απαραίτητο έλεγχο
για την διόρθωση οποιουδήποτε λάθος. Για την αποδοχή της παραγγελίας σας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε
τις πληροφορίες που μας δώσατε προκειμένου να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητας σας, και να αποτραπεί
οποιαδήποτε κακοπροαίρετη συναλλαγή.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε και χωρίς άλλη προειδοποίηση να τροποποιεί τις τιμές των προϊόντων.
Ωστόσο οι πραγματοποιημένες αγορές δεν επηρεάζονται. Η Εταιρεία δεν έχει καμία πρόσβαση και δεν παρακρατεί οποιοδήποτε στοιχείο και δεδομένο
κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης της συναλλαγής – πληρωμής στην οποία προβαίνετε και δεν ευθύνεται και δεν μπορεί να εγγυηθεί
την ασφάλεια των συναλλαγών που πραγματοποιείτε. Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα γίνει δόλια χρήση της κάρτας σας, η χρέωσή σας
δύναται να ακυρωθεί κατόπιν αιτήματός σας στην Τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα. Μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση είτε απόδειξης λιανικής πώλησης
είτε τιμολογίου, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία.
Πολιτική προσφορών
Στόχος της πολιτικής της εταιρείας μας είναι οι πελάτες μας να είναι ευχαριστημένοι , γι’αυτό το λόγο τους δίνουμε τη δυνατότητα να κάνουν έξυπνες αγορές, μέσω των
προωθητικών ενεργειών που θα κοινοποιούνται καθημερινά από τον ηλεκτρονικό μας ιστότοπο αλλά και μέσω των Social media έχοντας όμως μικρή διάρκεια.
Για τυχόν έλλειψη αποθέματος η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη. Υπάρχει το ενδεχόμενο αναμονής σε προϊόντα επι παραγγελια, προϊόντα σε προσφορά,
ή προϊόντα που ανήκουν σε άλλους προμηθευτές με τους οποίους συνεργαζόμαστε.